divendres, 3 de setembre del 2010

El dia de les marmotes


A les Estanyeres de Son, està ple de marmotes. Abans d'ahir ens vam llevar molt d'hora per anar-les a veure, just a l'hora en què baixen a beure l'aigua dels tolls i juguen entre les roques de la tartera. N'hi ha un munt! No vaig poder-les fotografiar de prop perquè tan bon punt t'hi acostes desapareixen corrent. Això sí, no costa gaire imaginar-se on s'han amagat!

 
Va ser una experiència preciosa poder-les veure grimpar, perseguint-se les unes a les altres entre els granits escampats per l'herba propera a l'aigua. I és que no n'havia vist mai cap de veritat... De fet en una de les fotos en vaig poder pescar dues. Una és la que perseguia amb el meu objectiu i l'altra la vaig descobrir més tard en ampliar la foto. Però amb la meva camareta sense tele quasi s'ha d'endevinar on són... Això és el màxim que donen de sí el zoom  i el photoshop:  veieu aquella taqueta marró que mira a càmera?? Us puc assegurar que estan ben atentes a qualsevol moviment d'aquests humans que han gosat infiltrar-se al seu territori!



Les Estanyeres són un lloc preciós, no només hi ha marmotes, aquell mateix matí vam veure un parell de daines amb unes banyes imponents i un ramat d'al voltant de vint isards que baixaven saltironejant la carena. I si pares atenció es poden trobar també petits tresors, com aquest manyoc de pèl de marmota que el meu pare va trobar-hi fa unes setmanes i al que no vaig trigar ni cinc minuts a trobar una utilitat. Feia temps que anava darrere una cosa semblant!! Al proper escrit us ho explico...

2 comentaris:

Marcos Pacheco ha dit...

Que guai!!! quina enveja!!!

Una abraçada Eli

Eli Pastafangs ha dit...

Ja veus, a mi em fa MOLTA enveja veure't assegut al torn.... Encara tinc els paletes al taller :( i ja em surt fum del cap de pensar en tot el que vull fer i no puc encara!
Petons guapo!
Eli

Related Posts with Thumbnails