dimarts, 7 de setembre del 2010

Al taller sona... Têtes Raides



Bé, al taller no hi sona res, encara no... En tot cas alguna màquina dels paletes que encara estan per allà :( Estic exiliada a casa. Intentant fer alguna cosa. Crec que ja tinc empaquetats tots el botons per a aquest hivern i també vaig preparant un blog que em serveixi d'aparador per poder-los mostrar. Encara està en construcció però ja li podeu donar un cop d'ull: www.obotobotons.blogspot.com.
També estic fent unes proves de nanses per a unes teteres que vaig fer abans d'haver de marxar del taller. Si m'animo igual després us les ensenyo.
Mentre vaig transformant la meva habitació en un taller improvisat, he recuperat els Têtes Raides, un grup francès fantàstic que havia escoltat molt fa un temps. Me'ls va fer conèixer una persona molt important per a mi que just ara està vivint a la capital del país veí.



 

Jo diria que Têtes Raides van més enllà d'un grup de música. Són també una iconografia, una filosofia, un posicionament social, una força lúdica, reivindicació, humor... I sonen molt bé!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep!

Estava buscant una cosa del tetes raides pel google i m'he trobat el teu blog.

Res, només que m'ha fet gràcia trobar algú que també li agradi els tetes raides

salut!

Eli Pastafangs ha dit...

És que auí no són gaire coneguts... és una llàstima!! Espero que hagis trobat el que buscaves, gràcies per deixar la teva empremta al passar :-)
Eli

Related Posts with Thumbnails