dimecres, 22 de setembre del 2010

Exposició INOCHI NO WA

La Chisato Kuroki m'envia aquesta convovatòria de l'exposició que està preparant al Museu del Càntir d'Argentona, a la plaça de l'Església, 9. La inauguració tindrà lloc el dissabte 25 de setembre a les 20h.




EXPOSICIÓ INOCHI NO WA - RODA DE LA VIDA
Ceràmiques de CHISATO KUROKI


"L’acte de crear, de modelar la matèria, de donar forma al fang, és per a mi un viatge a l’interior. En la profunditat fosca i silenciosa del meu ésser, com en un oceà d’aigües en moviment lent i constant, em deixo arrossegar per corrents que em parlen de tristeses i alegries, patiment i felicitat, vida i mort... Les meves obres procedeixen d’aquest lloc i així, a mesura que el fang pren forma, em descobreixo novament a mi mateixa i al lloc d’on vinc, el meu origen. Un origen alhora singular i col·lectiu, propi i aliè, aquest punt de partida que ens posa en comunió amb tots els éssers.

Les meves peces, un cop acabades, em provoquen una impressió ambigua de proximitat i llunyania, com si aquesta forma que acaba de sorgir de les meves mans tingués una llarga història amagada en el seu interior. Una història que no em pertany, però de la qual participo al unir amb el meu treball aigua i terra, aire i foc. Un procés que, com la roda de la vida, està en constant transformació."


Chisato Kuroki



Per a més informació podeu visitar el web del museu: www.museucantir.org  o el blog de la Chisato.

 
Related Posts with Thumbnails