dissabte, 2 de juliol del 2011

Hopening a Domadores de Fuego 2011

El dia de Sant Joan, a les 8 del matí, agafava a Vigo el tren que m'havia de dur a Saragossa. Per la finestreta vaig veure canviar el paisatge de forma radical. De la boirosa ria, verda i curulla d'aigua, vaig anar a parar a una terra erma sotmesa, el dia més llarg de l'any, a un implacable sol de justícia...
Allà, a Muel, tot estava a punt per a la inauguració de Domadores de Fuego 2011.



El grup Seramic obria l'esdeveniment amb el seu espectacle "Hopening". El Sergi Pahissa m'havia demanat si podia fer una petita col·laboració fent algunes fotos, així que vaig tenir el privilegi de veure l'actuació des de dins. "Hopening" és un espectacle d'una gran qualitat estètica. Una performance multidisciplinar de foc, fang, llum i música, tot cuidat fins l'últim detall...






Una primera nit a Domadores on vam gaudir de la màgia i de la bellesa d'aquest espectacle.




Des d'aquí l'enhorabona al Sergi, a l'Elies, a l'Emilia, a l'Arnau, al Jordi, a la Júlia i al Quim... i gràcies a tots per deixarme ser allà!!!




Related Posts with Thumbnails