dimecres, 10 de novembre del 2010

Amics, panellets i castanyes


Ja ha arribat el fred!! Amb prou feines arriba la tarda i ja cau la nit... I he tornat a posar els jerseis a l'armari. Jo sóc més d'estiu, ho he de confessar, el fred em paralitza una mica...
El diumenge vam fer portes obretes al taller. Va ser un dia bonic, amb visites que em van fer molta il·lusió. Persones que feia molt molt de temps que no havia vist, persones que coneixia només a través de blogs i mails, noves coneixences gràcies a les meves companyes de taller i, com no, els amics que hi són sempre, passi el que passi, plogui o nevi :-).
Vam compartir tès, moscatell, dolços i pastissos i bones converses. I jo em vaig enamorar d'aquesta castanyera que va portar l'Ester. Funciona molt bé i a més la vaig trobar molt bonica. No n'havia vist mai cap així, un petit tambor de ferro amb mànec i porteta...


La castanyada ha estat per a mi un punt i seguit. El taller ja està definitivament llest i finalment ja només hi entro per a treballar. Hi hi treballo hores i hores. No sempre és una feina immediatament visible... Estic reciclant fang, i buscant esmalts... i també estic en un procés de cerca de peces que vull fer. Hi ha moltes coses que faig que tornen a la pastera, llargues sessions de torn que no es tradueixen en res concret però pel camí vaig trobant coses que m'agraden i que vull treballar més. I arribo rebentada a casa... cansada però contenta.
Related Posts with Thumbnails