diumenge, 13 de novembre del 2011

Disculpa...


He de demanar disculpes... fa una setmana vaig anunciar al Pastafangs que l'obertura tindria lloc aquest passat dissabte. En el moment de redactar l'entrada m'havia arribat aquesta informació, però al cap de poc temps vaig rebre un correu del Consorci: "Rajolers! Per motius organitzatius hem d’aplaçar l’obertura del forn i l’extracció de les peces una setmana més, així que quedem el dissabte 19 de desembre a les 9h a la rajoleria. Esperem que el bon temps ens acompanyi aquesta vegada. Una enfangada...ay...una abraçada a tots!"
En aquell moment no vaig rectificar la informació al blog i ja no hi vaig pensar més... No és cap excusa però la veritat és que he tingut una setmana complicadeta... Són coses que passen... només espero que no hagi fet anar malament a ningú amb aquest descuit... :-(
En tot cas, mil diculpes!!!
 

2 comentaris:

Marcos Pacheco ha dit...

Tranqui Eli, servidor si que la va cagar. Aquest Dissabte a les 9 del dematí jo i l'Èric ja estàvem allà, tot i que hi havia un cartell a la porta del forn que informava de l'aplaçament.. n'hi el vaig veure,fart d'esperar i sabent que no en trobaria(encara es massa aviat)hem vaig fotre a caçar bolets, la imatge era lamentable.... un boletaire amb un cotxet pujant i baixant camins,lògicament el nano que per la seva curta edat encara no sap engegar-me a la merda, als 40 segons ja dormia profundament.Ja t'imagines quants vaig trobar,no?

Eli Pastafangs ha dit...

Mmmm... què bé Marcos!! I els bolets els vas posar per acompanyar la vedella o en una truiteta??? Je,je!!!
Sembla que aquestes peces no volen sortir de dins el forn, eh?
Jo em penso que al final no podré assisitir al final d'aquesta aventura... però espero que m'ho explicareu tot amb pèls i senyals!!!
Petons per a tu i per a la family :-)

Related Posts with Thumbnails