dimecres, 5 d’octubre del 2011

Tornant de Montblanc...


Poc a poc vaig tornant de Montblanc... Ja fa uns dies que sóc a casa, però quan en tant poc temps passen tantes coses, és a posteriori, quan mica en mica vas recuperant totes les vivències, que ets capaç de valorar l'experiència en totes les seves dimensions. Encara no he tingut aquest espai de temps necessari... només arribar a Barcelona ja m'esperava  una bona dosi de feina acumulada. 

Si he de fer un resum a grosso modo, diré que el millor de Montblanc han estat els moments compartits. Amb gent que ha passat de visita, amb companys i companyes d'ofici, de fira, amb amics... 

Vaig fer poques fotos, ja les aniré penjant, però ahir vaig editar el meu primer vídeo i em fa especial il·lusió que el pugueu veure. Encara he d'acabar d'aprendre com va tot plegat... el que surt penjat no es veu ben bé igual que el que tinc a l'ordinador, alguna cosa s'ha descomposat pel camí, però ja ho aniré aprenent... 

Us deixo amb el Didi, que va estar tornejant a la carpa d'entrada amb el seu torn de peu. Espero que disfruteu de veure'l tant com jo!!

Lluís Heras al torn from pastafangs films on Vimeo.



Related Posts with Thumbnails