dimecres, 26 de gener del 2011

La llar de Yukiko


La Yukiko Murata acaba d'estrenar blog i estic molt contenta d'aquesta incorporació a l'esfera cibernètica. La Yukiko va ser professora de disseny de la meva germana a l'escola del vidre i jo aleshores ja al·lucinava amb les propostes que feia als seus alumnes. Em semblaven una manera extraordinària d'estimular la creativitat... (jo volia ser també alumna seva :-) )
El temps em va portar a conèixer poc a poc la seva obra extraordinària en ceràmica i vidre, sempre delicada i plena de virtuosisme. La coneixença personal s'ha anat donant més endavant, també mica en mica. Aquest món és molt petit i finalment tots i totes estem enllaçats d'alguna manera. I així he arribat a poder descobrir també la persona que hi ha darrera de tanta bellesa. Una persona amb una creativitat sense límits i molt generosa. Apassionada i que contagia aquesta passió. Amb tot plegat estic segura que aquest nou blog serà una aportació molt gratificant per als qui cada dia ens agrada treure el nas a la xarxa i veure què fan els companys i companyes als seus tallers. La Yukiko ens dóna la benvinguda a la seva llar. Benvinguda a la xarxa, Yukiko!
Related Posts with Thumbnails