dissabte, 22 de gener del 2011

Armonias y desarmonias... ( I )



Armonias y desarmonias és el títol del projecte que he compartit amb la Lola Ganchillo. He passat els Nadals envoltada d'aquesta família que no és la meva. Dia rere dia al taller m'han acompanyat aquests personatges que la Lola ha tunejat com només ella ho sap fer...  Els ha tatuat, els ha armat amb pistoles o  els ha col·locat barret, binocles o rulos i els ha transformat en monges, indis o artistes de Hollywood...  Armonias y desarmonias és un tapís, és la història d'una famíla (harmonies i desharmonies per definició), és un mosaic, un procés de d'apropament a les arrels... entre moltes altres coses. La Lola ho explica molt millor aquí.



Cada cuerpo tiene
su armonía y
su desarmonía.
En algunos casos
la suma de armonías
puede ser casi
empalagosa.
En otros
el conjunto
de desarmonías
produce algo mejor
que la belleza.

(Mario benedetti)


 

Demà us explico més coses de la peça i sobretot del procés, perquè, coses de la distància i de l'agenda, encara no he pogut veure la peça definitiva muntada. La Lola viu allà i jo aquí... aquestes coses passen, però jo ja estic buscant data per a celebrar l'èxit de la presentació amb ella i per a poder veure finalment el projecte acabat.
Related Posts with Thumbnails