dijous, 11 de setembre del 2008

Fer ceràmica, malgrat tot

Això de seguir en suspens amb el tema del taller es fa cada vegada més llarg, i fa ràbia no poder-hi fer gran cosa... A finals de la setmana passada vaig començar a experimentar un fort síndrome d'abstinència, així que vaig trucar la Katsue per si podia fer-me una mica de lloc al seu forn en la propera cuita. I com que em va dir que sí, vaig rescatar del caos del taller algunes peces que tenia bescuitades i alguns esmalts que vaig aconseguir identificar d'entre les caixes que encara estan esperant per ser desembalades...
Així, mig a les fosques com està tot i sense haver pogut organitzar gaire res, no vaig trobar els materials que buscava, però el cas era esmaltar alguna cosa com fos i tornar a sentir l'emoció d'obrir un forn... Amb el que vaig trobar, dilluns vaig esmaltar les peces i avui he pujat al Poble Espanyol, on la Katsue té el taller, i hem desenfornat. Per haver fet les coses tan improvisadament, no estic del tot descontenta amb els resultats... I encara que sigui precàriament, m'ha fet força bé recuperar les sensacions pròpies d'una ceramista!

La Katsue al seu taller

Ah, la Katsue m'ha demanat que informi que si algú necessita un forn on coure peces, podeu contactar-hi.

Aquesta és la seva web: http://www.katsuekusumi.com/
I la resta, no deixeu de visitar-la, així descobrireu el seu bonic treball en gravats!

Related Posts with Thumbnails