Mmmm.... els budells del torn... la cosa es posa interessant!!!
El con metàl·lic que queda amagat sota la roda és sistema de transmissió de la velocitat. Ara està en contacte amb la part més ampla del con, per tant, si el torn funcionés, giraria a la màxima velocitat.
Amb la palanca o amb el pedal, movem el con en relació a la roda, reduïnt la velocitat a mesura que disminueix el diàmetre del con que fa contacte fins que deixa de tocar i el torn s'atura.
És hora de desmuntar la roda... si no tenim una clau, amb un cop sec afluixem el cargol...
Aquí un detall... això negre és la goma.
El con metàl·lic es recolza sobre aquesta goma per a fer girar el torn...
Es nota que ha treballat aquest torn, la goma està ben marcada!
(Continuarà...)
El con metàl·lic es recolza sobre aquesta goma per a fer girar el torn...
Es nota que ha treballat aquest torn, la goma està ben marcada!
(Continuarà...)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada