dimecres, 12 de novembre del 2008

Delicatessen...

Avui us volia ensenyar aquest blog:



Darrera de Delicatessen·Lusesita s'amaga una artista sense fi... Es diu Laura, i la vaig conèixer fa cosa d'uns dos anys. Jo tenia una parada en una fira i en una estona que em vaig poder escapar a donar una volta, vaig descobrir que no era l'única ceramista. La Laura tenia una taula plena de petites cosetes de gres, que tenien vida pròpia. Culleretes amb cara, tasses amb potes, plates amb punxes i bols amb mil nanses... Vam fer un petit intercanvi i des d'aleshores li he anat seguint la pista. L'última vegada que la vaig veure, estava en una parada plena de pops de les més diverses formes i colors, amb les potes de gres que feien música quan es movien... Allà em va passar l'adreça del seu blog. Feu-li una bona visita i descobrireu tots aquests genials personatges.


Joselito

La reina gusana


Pescado pescado




El hombre de lata


Chatika. Angelita


Em venia de gust presentar-vos-la. Així podeu fer una visita a la seva pàgina i explorar tot aquest món d'éssers fantàstics. Únics i molt personals. La Laura combina la ceràmica amb tota mena de materials i tècniques i jo crec que no li fa por provar el que sigui... Entre altres coses ho demostra la prolífica col·laboració amb el Magicomora. Tota una delicatessen. A degustar-la!
Related Posts with Thumbnails