divendres, 26 d’octubre del 2012

I ara com l'obro??



Posant a coure la tetera amb la tapa posada, podeu estalviar espai al forn i evitar deformacions indesitjables assegurant un bon encaix. Si tot va bé, clar... No és el cas d'una pobra tetera molt semblant a aquesta, que va sortir del forn ben enganxada per culpa d'una mica d'esmalt de més. Aquí va començar un llarg periple d'intents i d'idees destinades a aconseguir separar la tapa del cos... Vaig provar algun que altre mètode enginyós i inclús vaig estar temptada per l'ús de la força bruta .... Però res!
  La solució va trigar a arribar i no la vaig trobar jo.... Us imagineu quina va ser?

7 comentaris:

Jordi Rovira ha dit...

Això de deixar-nos amb l'intriga no es fà, ehh..! :)
M'arrisco... mmmm... amb un soldador?
Precisament tinc una tetera que gairebé li passa el mateix,... Per ser despistat quasi em deixo de posar-hi separadors entre la tapa i la tetera (sort que m'ho van dir!!), que amb cocció amb llenya hauria comportat que quedés tota una peça (per les cendres que es fonen).
Per cert, molt guapa la tetera.
Salut!

encarnasoler ha dit...

Com diu Jordi Rovira:
Això de deixar-nos amb l'intriga no es fà, ehh..!

Eli Pastafangs ha dit...

Què seria la vida sense una mica d'intriga, eh??? La resposta...ben aviat al Pastafangs!!C-:

Camil.la Pérez Salvà ha dit...

Té a veure amb la temperatura??? dona'm una pista...

Aleixo ha dit...

¿Un golpe seco?, ¿ácidos?, ¿drémeles?, ¿vapores etílicos?, ¿quizás un susto?, ¿o puede que una oración a Putai, Dios de las Altas Temperaturas?....¿?

Eli Pastafangs ha dit...

Camil·la, té a veure i no té a veure amb la temperatura... T'he ajudat? je,je
De fet el xoc tèrmic va ser una de les primeres coses que vaig provar. La vaig deixar al congelador uns dies i després li vaig tirar aigua bullint però no va funcionar... si hagués estat tancada hermèticament suposo que hagués estat una bona solució però en aquest cas no ):

Eli Pastafangs ha dit...

Alex, Putai es el dios de las Altas Temperaturas??? C-:
El golpe seco lo probé y el único resultado fue cargarme un trocito del agarrador!

Related Posts with Thumbnails