divendres, 20 de juliol del 2012

La Fira del Circ de La Bisbal


 

Per fi aquest any m'he pogut escapar a La Bisbal per la Fira del Circ
Si no hi heu estat mai, és una cita molt recomanable! 
Gràcies a l'esforç de tota la gent que cada any des del 1996 s'encarreguen d'organitzar aquest esdeveniment, els carrers del poble s'omplen d'espectacles de gran nivell durant tres dies seguits. 


La oferta és tan àmplia que és difícil poder-ho veure tot... Vaig passejar-me pel nou espai Camaleònica / La Bonita i vaig veure dos bonics espectacles de teatre d'objectes i d'ombres xineses...



Dissabte a la nit vaig disfrutar del Cirk Isis des del balcó de casa, un espectacle completíssim encabit dins una caravana.
 I diumenge al Passeig circ en essència amb el Cabaret Elegance.


Llàstima que una pluja fina va interrompre l'actuació perquè amb el màstil mullat hagués estat realment perillós executar el següent número. No va durar gaire la pluja, i potser van reemprendre l'espectacle al cap de poc, però jo ja havia enfilat cap a la Plaça Major i allà em vaig enamorar de l'únic i inimitable... Aníbal Maldonado. 


Precari i desastrós però profundament entranyable...
L'espectacle de Ganso&Cia., clown a l'ordre del dia, va ser de les coses que més vaig disfrutar... 


Sense deixar de banda els gamberríssims i irreverents Murmuyo y Metrayeta, reincidents a la Fira, al passeig el divendres a la nit i "liant-la" grossa el diumenge a Les Voltes. 
Senzillament fantàstics!!! C-:
Related Posts with Thumbnails