dimecres, 23 de juliol del 2014

Taller d'Ordit i Construcció de forn de llenya



El ceramista Sergi Pahissa ens proposa un interessant curs: 
"El taller consisteix en construir una peca durant tres dies de mig o gran format amb la tècnica de l'ordit. Després, amb cada alumne construïrem el forn per coure la seva peca. Finalment farem la cuita amb llenya durant 10 hores fins a 1000ºc. Tot plegat 5 dies. El forn i la cuita la farem a finals d'agost o principis de setembre, en funció dels alumnes." 
No us el perdeu!!
Més info: sergipahissa@gmail.com

divendres, 4 de juliol del 2014

INTENSIUS DE TORN Estiu 2014




Ha arribat l'estiu i aquesta és la millor època per a enfangar-se. Si voleu gaudir de fer-vos les vostres tasses, els vostres bols i de sentir l'argila lliscant entre les mans, aquesta és la vostra, no cal experiència prèvia!! :-)
Si us voleu apropar al torn per primera vegada o si voleu millorar la vostra tècnica l'intensiu és un curs ideal per a cobrir les vostres necessitats. Us esperem al taller!!

Per a més informació: 
elimalva@yahoo.es
680928069 (Eli)

divendres, 27 de juny del 2014

Preparant el curs de Pintura i Ceràmica



Al taller hem estat preparant el curs de Pintura i Ceràmica que comença la setmana que ve. Aquest ha estat un any de col·laboracions pel que fa a cursos i n'estic molt contenta. En aquest cas, tenia moltes ganes d'afrontar el tema de pintura i ceràmica i com que ja fa un temps que cada setmana aprenc molt anant a les classes de la gent d'Itaca vaig proposar-los de fer aquest curs conjuntament.



Una sessió de preparació conjunta ja em confirma l'encert de la proposta. Des de l'experiència en el camp de la pintura, el Xavi aporta frescor i espontaneïtat creativa. Una energia que segur que es contagiarà al llarg de les classes!! :-)


Treballarem a partir de tècniques tradicionals com la sobrecoberta estimulant el plaer d'experimentar, obrint les possibilitats d'aquesta tècnica per a que cadascú hi trobi un camí que s'adapti a les seves necessitats.


Si algú s'anima encara hi ha places!!
Podeu contactar a elimalva@yahoo.es o 680928069 (Eli)

dijous, 12 de juny del 2014

INTENSIU PINTURA I CERÀMICA



T'agrada pintar i vols provar un suport nou i molt interessant?? Aquest estiu, juntament amb ItacaTaller d'Art, us proposem un curs superinteressant!!

Un curs per descobrir el plaer de pintar sobre diferents bases ceràmiques i per descobrir l'acció del foc sobre les nostres pintures quan les introduïm al forn!

Tot un món per descobrir; la relació entre pintura i ceràmica. La forma i el color i la permanència de la peça cuita. Picasso, Miró, Barceló, grans artistes que han experimentat en aquest món ens omplen de referències a partir de les quals divertir-nos i experimentar.

Us animeu?? :-)

dilluns, 5 de maig del 2014

Taller experimental de fotoceràmica artesanal


Taller d'experimentació amb fotoceràmica artesanal
7 i 8 de Juny a Barcelona
Més info: elimalva@yahoo.es /680928069

dilluns, 3 de març del 2014

Intensiu Rakú pelut!!!!



S'apropa el bon temps i ve de gust una mica d'acció!! I què millor que una mica de rakú?? Proposem aquest intensiu amb el ceramista Sergi Pahissa amb qui farem un rakú molt especial... Provarem esmalts i també decorarem peces amb pèl natural. Un rakú PELUT!!! :-)
Serà el diumenge 6 d'Abril a Molins de Rei, a 20 minutets de Barcelona... Algú s'anima??? La cosa promet!!!!

diumenge, 23 de febrer del 2014

Curs de Porcellana amb Pasta de Paper




Donat l'èxit de la convocatòria de la passada tardor, el proper 23 de Març tornarem a tenir a la ceramista Penélope Vallejo al taller! :-) 

La tècnica de porcellana amb pasta de paper ens permet fer una gran varietat de peces com ara llums o peça petita per a joieria entre altres. Per iniciar-se en aquesta manera de treballar la porcellana no es requereix experiència prèvia, així que us animem a provar-la!! 
Per a més informació i inscripcions:
elimalva@yahoo.es
680928069

Aquí podeu veure unes imatges del curs que vam fer la passada tardor!

Related Posts with Thumbnails