dimarts, 28 d’octubre del 2008

Forn de serradures


Quan vaig fer l'entrada de la cuita amb serradures, tenia pensat il·lustrar-la amb aquestes imatges, però com que sóc una impacient i no les trobava, em vaig buscar la vida. Però avui, mentre organitzava coses al taller, han aparegut aquestes fotos i, com que em porten molt bons records, no he pogut evitar ensenyar-vos-les...


Les vaig fer fa uns anys quan estudiava a l'escola. La meva tutora, la Bea, va organitzar una cuita de serradures al pati i la vam fer amb aquest fornet tan senzill. Com veieu, és un bidó de pintura buit, i, potser a la foto no s'aprecia massa, però li vam fer uns quants forats per la superfície lateral per a ajudar a la combustió. Aquesta tapa sembla un barret, li dóna al forn un aire divertit... m'encanta! Era una peça de ferro que rondava per la zona d'escultura, a la part de darrera, que dóna a un jardí preciós i on podies trobar els objectes més inversemblants i la gent més maca de l'escola ( :-))! Crec recordar que la cuita va durar un dia i mig o una cosa així. Vam deixar que anés cremant tota la nit i l'endemà vam desenfornar. Em penso que, d'aquesta cuita, encara conservo una petita peça esfèrica tornejada que va quedar ben negra... deu ser en alguna de les mil caixes que encara em queden per endreçar!
Related Posts with Thumbnails